Маркетинг у видавничій справі та поліграфії

8.D5.00.20 Маркетинг у видавничій справі та поліграфії
Кваліфікація: Магістр з маркетингу у видавничій справі та поліграфії
Рік вступу: 2025
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1,5 роки
Інститут: Інститут поліграфії та медійних технологій
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Бізнес, адміністрування та право
Особливі умови вступу: Немає
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Повне виконання освітньої програми, захист магістерської кваліфікаційної роботи
Характеристика освітньої програми: Об’єкт вивчення: маркетингова діяльність як форма взаємодії cy6’єктів ринкових відносин для задоволення ix економічних та соціальних інтересів. Цілі навчання: підготовка фахівців, які володіють сучасним економічним мисленням та відповідними компетентностями, необхідними для вирішення проблем i розв’язання складних задач маркетингової діяльності, що передбачають проведення досліджень тa/aбo здійснення інновацій та характеризуються невизначеністю умов i вимог. Teopeтичний зміст предметної області: суть маркетингу як сучасної концепції управління бізнесом; понятійно- категорійний апарат, принципи, функції, концепції маркетингу, специфіка діяльності ринкових cy6’єктів у різних сферах та на різних типах ринків; зміст маркетингової діяльності, розроблення маркегингових стратегій га формування управлінських рішень у сфері маркетингу. Методи, методики та технології: загальнонаукові та спеціальні методи, професійні методики та технології, необхідні для забезпечення ефективної маркетингової діяльності. Інструменти та обладнання: сучасні універсальні та спеціалізовані інформаційні системи i програмні продукти, необхідні для прийняття та імплементації маркетингових управлінських рішень.
Програмні результати навчання: Програмні результати навчання (ПРН): ПРН 1. Знати і вміти застосовувати у практичній діяльності сучасні принципи, теорії, методи і практичні прийоми маркетингу. ПРН 2. Вміти адаптовувати і застосовувати нові досягнення в теорії та практиці маркетингу для досягнення конкретних цілей і вирішення задач ринкового суб’єкта. ПРН 3. Планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності. ПРН 4. Вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації. ПРН 5. Презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами. ПРН 6. Вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними. ПРН 7. Вміти формувати і вдосконалювати систему маркетингу ринкового суб’єкта. ПРН 8. Використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу. ПРН 9. Розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень. ПРН 10. Обґрунтовувати маркетингові рішення на рівні ринкового суб’єкта із застосуванням сучасних управлінських принципів, підходів, методів, прийомів. ПРН 11. Використовувати методи маркетингового стратегічного аналізу та інтерпретувати його результати з метою вдосконалення маркетингової діяльності ринкового суб’єкта. ПРН 12. Здійснювати діагностування та стратегічне й оперативне управління маркетингом задля розробки та реалізації маркетингових стратегій, проектів і програм. ПРН 13. Керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання. ПРН 14. Формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку. ПРН 15. Збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення. ПРН 16. Діяти в нестандартних ситуаціях, нести відповідальність за ухвалені рішення. Програмні результати навчання професійного спрямування (ПРНС): ПРНС 1. Підготувати оптимальні маркетингові рішення в сфері видавничо-поліграфічного бізнесу, що забезпечують зростання прибутку та капіталу, стабілізацію діяльності підприємства, оцінювати результативність маркетингової діяльності. ПРНС 2. Застосовувати сучасну методику планування маркетингової діяльності, в тому числі організації торгівлі та управління асортиментною, ціновою та збутовою політикою, рекламною кампанією, методикою маркетингових досліджень в розповсюдженні видавничо-поліграфічної продукції Лінія «Маркетинг та реклама видавничо-поліграфічної продукції» ПРНС 1.1. Використовувати інноваційні технології створення інтернет-реклами, визначати способи її впливу на цільову аудиторію та вміти застосовувати різноманітні моделі ціноутворення в інтернет - рекламі при просуванні продукції. ПРНС 1.2. Розробляти креативні рішення при просуванні продукції та формулюванні рекламних звернень. ПРНС 1.3. Вміти opганізовувати торговельну діяльність щодо реалізації видавничої продукції. Лінія «Маркетинг у медіа індустрії» ПРНС 2.1. Вміти генерувати текстові і візуальні матеріали щодо медіа товарів та послуг в мережі Інтернет, що найбільше відповідає очікуванням споживачів та сучасним вимогам ринку. ПРНС 2.2. Вміти інтегрувати та застосовувати маркетингові комунікації та сучасні цифрові технології для просування товарів і послуг у сфері медіа індустрії ПРНС 2.3. Вміти розробляти програму цифрового просування видавничого контенту та ефективно застосовувати контекстну, банерну, ти зерну та інші види реклами в електронних книгах, програмах, іграх та інших формах цифрової продукції.
Академічна мобільність: Національна та міжнародна кредитна мобільність на основі двосторонніх договорів між Львівською політехнікою та вищими навчальними закладами-партнерами. Навчання іноземних здобувачів вищої освіти можливе, після вивчення курсу української мови.
Практика/стажування: Практика за темою магістерської кваліфікаційної роботи
Керівник освітньої програми, контактна особа: Д.е.н., професор Базилюк Володимир Богданович
Професійні профілі випускників: Робочі місця у приватному та публічному секторах економіки, зокрема видавничо-поліграфічній діяльності, на керівних посадах у сфері маркетингу, управління структурними підрозділами з маркетингу, широким спектром процесів та операцій у наданні маркетингових послуг, а також у закладах вищої освіти на посадах викладачів, наукових співробітників.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня
Інші особливості програми: Особливістю освітньо-професійної програми є впровадження багатопрофільної моделі теоретичної й практичної підготовки, яка передбачає вивчення дисциплін, орієнтованих на застосування омніканального підходу в організації маркетингової діяльності підприємств. Такий підхід сприяє формуванню гнучкого й адаптивного маркетингового інструментарію, що відповідає специфіці функціонування суб’єктів видавничо-поліграфічної діяльності. Незважаючи на галузеву орієнтацію програми, її змістове наповнення забезпечує реалізацію принципу академічної свободи шляхом надання здобувачам можливості індивідуалізації освітньої траєкторії через вибір однієї з професійних ліній, які відображають актуальні напрями економічної діяльності.