Рекламні та ПР-комунікації

6.C7.00.03 Рекламні та ПР-комунікації
Кваліфікація: бакалавр журналістики
Рік вступу: 2025
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 2025
Інститут: Інститут поліграфії та медійних технологій
Кількість кредитів: 240 кредитів
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Шостий рівень НРК (перший цикл РК ЄПВО, шостий рівень ЄРК)
Галузь знань: Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини
Особливі умови вступу: -
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Оцінювання навчальних досягнень студентів здійснюється за системою ECTS та за національною шкалою оцінювання. Екзамени, заліки, поточний контроль, захист курсових робіт, захист бакалаврської кваліфікаційної роботи.
Характеристика освітньої програми: Програму зорієнтовано на сучасні наукові дослідження в сфері реклами та ПР; враховує специфіку просування організацій, установ, підприємств, осіб та ідей в сучасних умовах України, адаптує до національних реалій світовий досвід; орієнтує на актуальні спеціалізації, в межах яких студент визначає професійну та наукову кар’єру; базується на загальновідомих наукових результатах із врахуванням необхідності оцінювати ризики, загрози та виклики, що зумовлені впливом факторів зовнішнього середовища, розуміти сутність і тенденції розвитку рекламної та ПР-галузі в Україні; орієнтує на актуальні спеціалізації, в межах яких можлива подальша професійна кар'єра в ринкових умовах господарювання, подальша освітня та наукова кар’єра.
Програмні результати навчання: ПР01. Пояснювати свої виробничі дії та операції на основі отриманих знань. ПР02. Застосовувати знання зі сфери предметної спеціалізації для створення інформаційного продукту чи для проведення інформаційної акції. ПР03. Оцінювати свій чи чужий інформаційний продукт, інформаційну акцію, що організована й проведена самостійно або разом з колегами. ПР04. Виконувати пошук, оброблення та аналіз інформації з різних джерел. ПР05. Використовувати сучасні інформаційні й комунікаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення для вирішення професійних завдань. ПР06. Планувати свою діяльність та діяльність колективу з урахуванням цілей, обмежень та передбачуваних ризиків. ПР07. Координувати виконання особистого завдання із завданнями колег. ПР08. Виокремлювати у виробничих ситуаціях факти, події, відомості, процеси, про які бракує знань, і розкривати способи та джерела здобування тих знань. ПР09. Оцінювати діяльність колег як носіїв прав і обов’язків членів суспільства, представників громадянського суспільства. ПР10. Оцінювати діяльність колег з точки зору зберігання та примноження суспільних і культурних цінностей і досягнень. ПР11. Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію, українською мовою. ПР12. Вільно спілкуватися з професійних питань, включаючи усну, письмову та електронну комунікацію, іноземною мовою. ПР13. Передбачати реакцію аудиторії на інформаційний продукт чи на інформаційні акції, зважаючи на положення й методи соціальнокомунікаційних наук. ПР14. Генерувати інформаційний контент за заданою темою з використанням доступних, а також обов?язкових джерел інформації. ПР15. Створювати грамотний медіапродукт на задану тему, визначеного жанру, з урахуванням каналу поширення чи платформи оприлюднення. ПР16. Планувати свою роботу та роботу колег, спрямовану як на генерування інформаційного контенту, так і створення медіапродукту, а також його промоцію. ПР17. Розміщувати оперативну інформацію про свій медіапродукт на доступних інтернет-платформах. ПР18. Використовувати необхідні знання й технології для виходу з кризових комунікаційний ситуацій на засадах толерантності, діалогу й співробітництва.
Академічна мобільність: На основі двосторонніх договорів між Національним університе-том «Львівська політехніка» та університетами України
Практика/стажування: на основі укладених угод
Керівник освітньої програми, контактна особа: Скібан Олена Іванівна
Професійні профілі випускників: -
Доступ до подальшого навчання: Здобуття другого (магістерського) рівня
Інші особливості програми: Програма є професійно-прикладною, вона спрямована на підготовку професіоналів, які володіють не лише теоретичними знаннями, а й практичними навичками: організувати й здійснити рекламну та ПР-комунікацію, створити їхній контент та відповідні засоби супроводу, створити власні медіа проекти рекламного та ПР-спрямування. Програма передбачає активне залучення до розробки і втілення навчального процесу фахівців-практиків. Програмою передбачено проведення проблемно-орієнтованих лекційних курсів, практичних занять, тренінгів та самостійної науково роботи в рамках студентських наукових гуртків.